2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
وزن بتن سبک

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 3
بازديد ديروز : 0
كل بازديدها : 6701

دیگر امکانات

وزن بتن سبک

قیمت: 0 تومان



صافی و صافی: مقادیر مسطح و بتن سبک سطح صحیح مورد نیاز نیز برای صفحات معلق بسته به ساختار متفاوت است. مقادیر مسطح و سطح برای بتن های بکار رفته در عرشه های فلزی پشتیبانی شده توسط تیرهای فلزی غیر سایز احتمالاً نزدیک به یک FF 25 / FL 15 است. به اندازه تخته های روی زمین (FF 50 / FL 35). به دلیل بالا بودن تحمل ارتفاع برای فرم های کف و تخته پرتو ، معمولاً بدست آوردن یک سطح صاف ، دشوار است. و برخی از الزامات مسطح برای صفحات معلق در مرز مضحک است. اخیراً مشخصات اسلیوانی را برای صفحات بتونی با صفحات معلق مشاهده کردیم که قرار بود جلا داده شوند. این مورد نیاز است "از لبه ریخت تا لبه ریختن و بین ریختن مختلف ، سطح را تمام کرده و اندازه گیری کنید تا در هر نقطه بین سطح بتن و یک راه راه 10-فوت بدون پاچه ، بر روی دو نقطه بلند استراحت کرده و در هر نقطه قرار بگیرید. سطح از 1/16 اینچ تجاوز نمی کند. "این به مسطح بودن کف برابر با FF 100 نیاز دارد!


اعداد F در صفحات معلق باید طی 72 ساعت و قبل از از بین بردن هرگونه محافظ اندازه گیری شوند. همچنین ، تحمل سطح برای ساخت اسلب های فلزی و عرشه طبقه نشده اعمال بتن سبک نمی شود. هزینه بالاتر برای تولید کفپوشهای با فرکانس بالا در 72 سالگی به هر حال معنی چندانی نخواهد داشت. انحراف باعث کاهش چشمگیر این مقادیر خواهد شد و بنابراین هر پولی که برای دستیابی به شماره های F بالاتر هزینه شود ، سود مستقیمی برای پیمانکار پولیش نخواهد بود.


ترک خوردگی و انحراف: دامنه عرض ترک در تخته های معلق بستگی به نوع ساختار دارد. از آنجا که اتصالات انقباضی در این صفحات استفاده نمی شود ، عرض ترک (نه محل ترک) با تقویت تقویت می شود. تقویت میلگردها یا فشارهای بعد از تنش باعث می شود که ترک ها در صفحات معلق محکم نشوند. به دلیل تفاوت در نوع آرماتور مورد استفاده ، عرض ترک در بتن روی عرشه های فلزی متفاوت است. برخی از طراحان از تقویت سیم جوش داده شده با اندازه کوچک (WWR) حمایت می کنند. همچنین نگهداری WWR در محل مناسب در نزدیکی سطح دال نیز بتن سبک دشوار است. این هر دو به عرض های بزرگتر منجر می شوند ، به دلیل تنش کششی بتنی بالا در بالای تیرها که به ستون ها قاب می شوند. سایر طراحان از میله های تقویت شده در بالای تیرها ، الیاف ماکرو مصنوعی یا فولادی یا هر دو برای کنترل عرض شکاف استفاده می کنند.


محل های ترک در صفحات معلق کنترل نمی شوند و الگوی نامنظم ترک ها زیبایی شناسی بتن جلا یافته را تحت تأثیر قرار می دهد.


دفع اسلب های معلق باعث کاهش صافی بتن سبک تعداد F می شود مانند روش فرش بر روی تخته های روی زمین بر صاف بودن. جدول تأثیر انحراف روی کف صافی را نشان می دهد که برای سطح صاف کف برای بتن جات مهم تر محسوب می شود. 5 مهم نیست که صافی کف اولیه چه چیزی حاصل می شود ، یا هزینه ای که برای آن پرداخت می شود ، بیشتر بتن روی عرشه فلزی / تیرهای فلزی در یک سطح صاف خواهد بود. از 20 هنگامی که آن را منحرف. مقررات ساختمانی ویژه ای وجود دارد که در آن می توان از بتن و محافظ اضافی اضافی برای جبران کاهش سطح صاف ناشی از انحراف استفاده کرد اما این امر باعث افزایش هزینه برای مالک می شود. برای یک سازه بتونی از آرماتور نسبتاً سفت و سخت ، صافی کف اولیه با کاهش 25 تا 50 درصد کاهش می یابد. (نگاه کنید به جدول - تأثیر انحراف در مسطح کف برای 30 فوت خلیج)


علاوه بر این ، سازه های انعطاف پذیر مانند بتن روی بتن سبکعرشه های فلزی نقاط قابل توجهی زیاد (بالای تیرها را به ستون ها) و نقاط کم (وسط خلیج) ایجاد می کنند که ممکن است برای پیمانکار پولیش مشکل ساز باشد. این اغلب منجر به اختلاف معنی داری در عمق سنگ زنی و در نتیجه ظاهر جلا نهایی در مکان های مختلف می شود.


Mock-ups: متأسفانه ، تمسخرها برای اسلبهای معلق به طور معمول در سطح زمین قرار می گیرند ، و بنابراین صافی و مساوی بودن ، ترک خوردگی تصادفی ، عرض های متغیر بتن سبکمتغیر و مشکلات انحراف در ارتباط با صفحات معلق را کپی نمی کنید. بهترین مکان برای این مسخره روی صفحه بصورت معلق است. در غیر این صورت ، آنچه در زمین حاصل می شود ممکن است در هوا حاصل نشود.


منابع:

1. باب هریس ، "مشخص کردن کف بتونی جلا" ، بتن بین المللی ، سپتامبر 2009 ، صص 39-42.


2. "توصیه های CPAA برای طراحی ، مشخصات و قرار دادن صفحات بتونی طبقه" ، انجمن پرداخت بتن آمریکا.


3. ربکا واسیلیسکی ، "چگونه می توان به موفقیت بتن سبک در کفهای بتونی جلا شده مصالح در معرض دید" ، پیمانکار بتونی ، اوت 2012.


4. باب هریس ، "تکنیک های مناسب برای کف بتونی جلا" ،