صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
برش فولاد

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 5
بازديد ديروز : 2
كل بازديدها : 6501

دیگر امکانات

برش فولاد

قیمت: 0 تومان

برش فولاد

بسته به نیاز و نوع فولاد مورد نیاز، چندین روش در حال استفاده است. فولاد برش به صورت عمده یکی از ضروریات در فولاد ریخته گری است. که در آن پروفیل فولاد یک کار عجیب و غریب است که مطمئنا با هر وسیله ای دقیق و فوق العاده دقیق برش می دهد. این صنعت راه حل های متعددی را برای این نیاز ها طراحی کرده است و در اینجا یک تحلیل کوتاه از هر یک از این موارد است:


با استفاده از شعله

با استفاده از لیزر

با استفاده از Waterjet

با استفاده از تیغه های مخصوص توسعه یافته

زاویه 87438_1920


الماس یک الماس را قطع می کند! تیغه های ساخته شده از فولاد برش ها به طور کلی. به همین ترتیب تیغه ساخته شده از فولاد همچنین می تواند فولاد را برش دهد، اما بهتر است از این خاصیت به دلیل خواص کششی مواد تیغه استفاده شود. روش اصلی بعدی در برش فلز، برش شعله است. برش شعله مصرف مخلوط های مختلف گازهای قابل اشتعال را برای تولید شعله با شدت بالا انجام می دهد که فلز را در محل متمرکز و در آنجا متلاشی می کند. اما، چندین برنامه نوآوری طراحی را نمی توان از طریق این فرآیند بسیار ساده انجام داد. تنها توسعه ای که می توانیم در این خط ها انتظار داشته باشیم ترکیبی از چندین سوخت برای ایجاد شعله های شدید، کمتر آلاینده و بیشتر است. اما این نمی تواند به طور مستقیم خواسته های پیچیده تر نیاز انسان را حل کند. نیاز بی پایان است و توسعه است. از این رو، خوشبختانه صنعت هر زمان که نیاز جدیدی ایجاد می شود، فناوری بهتر را می بیند.

انواع برش فولاد

در برش فولاد، وظایف ناآشنا باید انجام شود و از این رو یک تکنولوژی جدید باید وجود داشته باشد. استفاده از لیزر ها در یک زمان معین افزایش یافت و این نیز بلافاصله به صنعت فولاد نیز اعمال شد. برش لیزری معرفی شد که چندین وظیفه برش پیچیده را ساده تر انجام داد، اما همزمان هزینه هم می کرد. برش فولاد با لیزر در خط مقدم پروفیل فلزی قرار دارد. این قطعه دقیقا برای برش قطعات با مقاومت کمتر از 0.130mm ثابت شده است. موقعیت، مسیر برش، شدت و سایر جنبه های حیاتی به وضوح توسط یک اپراتور با کمک یک کامپیوتر کنترل می شود.


استفاده از Waterjet یک مفهوم در انتظار است، اما پیش بینی می شود که سریع ترین روش های پیشگیرانه در سراسر جهان است. فرآیند Waterjet از یک منبع آب ثابت و تجهیزات فشار بالا استفاده می کند که یک دستگاه پمپ است که از نازل های شدید اشاره شده بر روی خط برش استفاده می شود. این محیط زیست ایمن، اقتصادی، گرما آزاد، چند منظوره و بسیار آسان برای نصب و کار است. یک مقاله در How Works Works می گوید: "شستشو در شستشوی خودرو، نمونه ای روزمره از یک فیلم خاکی است که" از بدن، چرخ ها و لاستیک های خودرو بریده شده "، برش فولاد با آب این واقعا ساده است. آب Waterjet را می توان با بعضی از مواد ساینده ترکیب کرد تا کارایی بیشتری بر روی بسیاری از مواد و وظایف دیگر داشته باشد، مثلا SUPER-WATER®.


Waterjets ارائه می دهد بیش از فقط برش. دفعه بعد ادامه خواهد داد ...


برچسب ها: برشکاری فولاد , فولاد , اهن الات , برش فولاد ,