صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فولاد ضدزنگ کربن می تواند به عنوان پادشاه در ساخت و ساز می تواند؟

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 1
بازديد ديروز : 6
كل بازديدها : 6503

دیگر امکانات

فولاد ضدزنگ کربن می تواند به عنوان پادشاه در ساخت و ساز می تواند؟


آغاز سلطه فولاد

مجله معماری به ما می گوید که پل های عظیم در اواخر دهه 1880 میلادی نماد نهایی قدرت و تنوع فولاد شدند و منجر به استفاده از همان اصول شد، اما عمودی در چارچوب ساختمان های تجاری. آسمان خراش ها در شیکاگو و نیویورک در اوائل قرن بیست ویکم بالاتر و بالاتر بودند و همچنین سریعتر از روش های ساخت قبلی ساخته شدند.


این روند تا به امروز است. اما فولاد ممکن است مطابقت خود را در یک ماده جدید: فیبر کربن.


فیبر کربن به عنوان یک مصالح ساختمانی

این فیبر سبک تر، نازک تر و ساده تر است تا یک پیوند قوی با الیاف دیگر ایجاد شود. با این حال، آن را نیز قوی، با دوام و می تواند به تقریبا هر ماده، از باشگاه های گلف به قطب های ماهیگیری قالب.


یکی از مزایای استفاده از فیبر کربن به عنوان یک مصالح ساختمانی این است که کل ساختارها را می توان با استفاده از فیبر کربن در روزها به جای هفته ها یا ماه ها مانند یک قاب فولادی یا یک ساختمان فولادی استفاده کرد.


از آنجا که فیبر کربن بسیار سبک وزن است، این پتانسیل را دارد که دنیای ساختمان را انقلابی کند. ساختمان های فیبر کربن را می توان به راحتی و یا حتی تغییر مکان تنها با تعویض چند عنصر. در مقایسه، سازه های فولادی بسیار مستحکم تر و دشوار است بدون بازسازی های مهم.


پتانسیل بیشتری برای نوآوری این است که چگونه مواد فیبر کربن را می توان ایجاد و در یک پروژه ساختمان گنجانیده شود. به جای یک پیمانکار تخمین زده می شود که چه تجهیزاتی مورد نیاز است و آنها را از یک فروشنده عرضه کننده ساختمان سفارش می دهند، می توان برای یک مقدار خاص و نوع الیاف کربنی برای هر پروژه ای که در آثار است، قرار می گیرد.


روش های ساخت فیبر کربن

Inhabit News گمان می کند که روبات های برنامه ریزی شده می توانند با استفاده از رزین "با همکاری" فیبرهای کربنی با یکدیگر یکدیگر را تحویل دهند، که موجب تقویت آنها می شود. سپس الیاف را در اطراف چیزهای محکم مانند فلز قرار دهید تا ثبات و پشتیبانی حتی بیشتر شود.


بسته به مقیاس یک پروژه خاص، روبات های مختلف می توانند بر روی وظایف مختلف تمرکز کنند.


دیگران حدس زده اند که ناوگان روبات ها می تواند با ایجاد جنبه های مختلف ساختار کار کند. سپس گروه های مختلف روبات ها می توانند بین خودشان چقدر از مواد خاصی برای ساختار خاصی نیاز دارند و زمانی که به اندازه کافی از یک مولفه خاص ایجاد شود متوقف شود. این یک خط مونتاژ واقعی با واحدهای مختلف است که اجزای مختلف را تولید می کنند و سپس آنها را با هم ترکیب می کنند.


اما در این مورد، هیچ انسان نباید مستقیما در فرآیند تولید یا مونتاژ نهایی مشغول به کار شود و همان آیتم را می توان با تغییرات نیز ساخت.


به عقیده، روزهایی که روبات ها به معنای واقعی کلمه تمام سنگین شدن را در آینده انجام می دهند، بعید به نظر می رسد، اما استفاده روزافزون فیبر کربن بیشتر به واقعیت تبدیل می شود.