2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ورق گالوانیزه در انواع متفاوت

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 2
بازديد ديروز : 3
كل بازديدها : 6703

دیگر امکانات

اگر تازه وارد دنیای عرضه فلز و فلز نشده اید ، ممکن است چندین بار قیمت ورق گالوانیزه کلمه گالوانیزه را دور انداخته باشید. اما گالوانیزه به چه معنی است؟ Tampa Steel and Supply در اینجا قرار دارد تا تمام اطلاعات مورد نیاز برای درک گالوانیزه ، کاربردهای آن و همچنین فواید آن را در اختیار شما قرار دهد.گالوانیزه چیست؟گالوانیزه فرآیند استفاده از یک پوشش محافظ به فولاد یا آهن است. این پوشش از روی ساخته شده است و برای جلوگیری از تشکیل زنگ از آن استفاده می شود. گالوانیزاسیون مهم است زیرا محافظت طولانی مدت از محصولات فولادی و آهن را فراهم می کند.

فولاد گالوانیزه

1. پوشش روی مانع از رسیدن مواد خورنده مانند قیمت ورق گالوانیزه اسید (به عنوان مثال باران اسیدی) از رسیدن فلز در زیر آن می شود 2. گالوانیزه از زنگ زدگی محافظت می کند. هنگامی که این پوشش خراشیده می شود ، روی هنوز هم آند خود را فدای ساده تر از فلز پایه - که باعث محافظت از زنگ زدگی می شود.در مورد چگونگی و چرا زنگ زدگی فلزات در وبلاگ ما بیشتر بدانید: کدام فلز زنگ؟3. روی از خوردگی سریعتر از فلز پایه از فلز محافظت می کند. گاهی اوقات یک ماده خاص به نام "کرومات" به فلز گالوانیزه اضافه می شود ، این باعث می شود که آن سریعتر خوردگی شود. ممکن است به نظر برسد که این چیزی نیست که شما بخواهید اتفاق بیفتد ، اما به یاد داشته باشید که خوردگی روی قبل از فلز چیزی است که فلز را در زیر زنگ زدگی محافظت می کند.برای پروژه خود به اندازه خاص فلز یا اندازه سفارشی نیاز داریدبرای بحث در مورد پروژه خود با فولاد Tampa & Supply با شماره (813) 402-0740 تماس بگیریدمی توانید بگویید که چه زمانی فلز گالوانیزه شده است زیرا روی یک الگوی مشخص را بر روی فلز به نام "حلقه" ایجاد می کند. فلز گالوانیزه

کلمه "گالوانیزه" از کجا آمده است؟کلمه "گالوانیزه" از نام دانشمند ایتالیایی لوئیجی گالوانی آمده است. امروزه "گالوانیزه" بیشتر به فرآیند پوشش فلزات پایه با روی اشاره دارد ، اما اصطلاحاً اصطلاحی بود که قیمت ورق گالوانیزه "دادن شوک الکتریکی" را توصیف می کرد. لوئیجی گالوانی "بیوالکتریسیته" را مطالعه کرد ، یا اینکه اعصاب و بافتهای داخل بدن ما چگونه به الگوی الکتریکی ایجاد و واکنش نشان می دهند. او برای اولین بار کشف کرد که اجساد برق را ایجاد می کند هنگامی که پای قورباغه مرده را با جرقه الکتریکی ضرب کرد ، و عضلات متلاشی شد.

فرآیند گالوانیزاسیون چیست؟

چند روش برای گالوانیزه فلز وجود دارد. متداول ترین روش فرایند گالوانیزه گرم است. این روش گالوانیزه روی بالای فلز پایه یک لایه ضخیم و زیبا از ضخیم ایجاد می کند - این باعث می شود آن را در مقابل خوردگی مقاوم کنید. در بیشتر قسمت ها ، روند گرمایش ، تمامیت ساختاری این فلز را قربانی نمی کند ، قیمت ورق گالوانیزه اما برخی از فولادهای با استحکام بالا می توانند از آغوش هیدروژن رنج ببرند.فولاد مورد استفاده در بدنه خودرو نیز گالوانیزه است ، اما به دلیل اینکه لایه‌های رنگ تزئینی باید بعد از آن استفاده شود - آنها از یک فرایند گالوانیزه متفاوت استفاده می کنند. دلیل این امر این است که لایه روی از روش داغ غلیظ بسیار ضخیم است و باعث ایجاد مشکل در چسبندگی رنگ می شود. عوض ، اتومبیل ها از فرآیند الکتروگالوانیزاسیون استفاده می کنند. محلول آب نمکی (شور) و روی را درون مخزن قرار داده و فولاد یا فلز پایه در داخل فرو می رود. جریان الکتریکی از طریق وات جریان می یابد ، و روی به فلز پایه وصل می شود!

از کل گالوانیزه ویژه ای به نام Sherardizing برای ایجاد روکش روی بر روی محصولات آهن یا مس استفاده می شود. این کار توسط متالورژیست شرارد آزبورن کوپر کولز ایجاد شده و حدود سال 1900 ثبت اختراع شد.قطعات فلزی که قرار است گالوانیزه شوند ، داخل یک درام بسته و دوار به همراه پودر روی و گاهی اوقات پرکننده ای مانند شن قرار می گیرد. درام سپس 500C گرم می شود. در دمای بالاتر از 300C ، روی به بخار تبدیل می شود - و این بخار به چرخش فلزی داخل طبل نفوذ می کند.

این فرآیند همچنین "گالوانیزه خشک" نامیده می شود زیرا هیچ مایعی مورد استفاده قرار نمی گیرد.این احتمالاً بسیاری از قسمت های کوچک اطراف خانه شما مانند پیچ ​​یا مهره و پیچ و مهره گالوانیزه شده است. این فرآیند از هیدروژن استفاده نمی کند ، بنابراین آغشته سازی هیدروژن نمی تواند در طول این روش گالوانیزه اتفاق بیفتد.

5 مزایای فلز گالوانیزه

اگر به دنبال خرید فولاد برای پروژه بعدی خود هستید ، در انتخاب فولاد گالوانیزه تصمیم بگیرید. فولاد گالوانیزه مزایای قابل اندازه گیری زیادی از جمله موارد زیر را دارد:1. اقتصادی: انتخاب فلز گالوانیزه در ابتدا ممکن است گران تر به نظر برسد ، اما در طولانی مدت سرمایه گذاری بزرگی است. علاوه بر این ، گالوانیزه در واقع ارزان تر از بسیاری از روکش های فلزی محافظ است.

2. کم نگهداری: فولادی که فاقد یک پوشش محافظ است ، برای حفظ ظاهر و ایمنی ساختاری محصول ، به نگهداری بیشتری نیاز دارد.3. ماندگاری طولانی: روکش های فلزی گالوانیزه می توانند طول عمر حداکثر 50 سال داشته باشند و در برابر مواجهه شهری و ساحلی مقاومت کنند.4حافظت بی نظیر: هر اینچ از فولاد گالوانیزه محافظت می شود - این شامل لبه های تیز و آن دسته از شکاف های قابلدسترسی نیست.5- سریع: فرایند گالوانیزه سریع و آسان است. در حقیقت ، فقط در چند دقیقه می توانید از یک روکش کامل محافظ استفاده کنید.

مرکزآهن